Jelen adatkezelési tájékoztató a Szintetika Kft. (cégjegyzékszám: 08-09-002364, székhely: 9023 Győr, Mészáros L. u. 5.; adószám: 10671478-2-08) adatkezelési tevékenységéről ad tájékoztatást a cég adatkezelési szabályzata alapján úgy, hogy a cég megfeleljen az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 rendeletének - a természetes személyek személyes adatainak kezelése tekintetében történő védelméről (a továbbiakban Rendelet) és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvénynek (a továbbiakban: Infotv.)
Jelen tájékoztató célja, hogy információt nyújtson a céggel kapcsolatban álló természetes személyeknek a velük kapcsolatos személyes adatok kezeléséről, a cég erre vonatkozó belső szabályairól, intézkedéseiről. A tájékoztató nyilvánosan elérhető a cég honlapján (gdpr.szintetikapartner.hu)
A szabályzat az egyéni vállalkozókat, egyéni cégeket természetes személyként tekinti, így rájuk is vonatkozik. Nem vonatkozik viszont jogi személyekre és az ő adataikra.
1. Jogi személy ügyfelek, vevők, szállítók természetes személy képviselőinek elérhetőségi adatai:
2. Természetes személy ügyfelek, vevők, szállítók elérhetőségei és azon adatai, amelyek törvényileg előírtan szükségesek ahhoz, hogy az adott ügyfél részére Szintetika Kft. Számlát, jóváírást, egyéb kereskedelemmel összefüggő okiratot bocsásson ki vagy fogadjon be.
3. Állásra jelentkezők pályázatát, önéletrajzát, a benne szereplő személyes adatokkal, az interjú során készült munkáltatói feljegyzéseket a felvételi folyamat során kezeljük.
4. Rendszeres akcióinkról, céges hírekről hírlevelet készítünk, melyet a hírlevélre jelentkezett partnereknek e-mailben vagy postai úton küldünk ki. A hírlevelet nagykereskedő partnereinknek küldjük ki, melynek jogalapja mindenképpen a partner írásos vagy elektronikus úton történő hozzájárulása.
5. Viszonteladóknak partnereink számára B2B rendelési- és információs rendszert tartunk fenn. A webes rendszer minden adatot a cég integrált vállalatirányítási rendszeréből importál és oda exportál, így a webes rendszeren külön adatok kezelése nem történik. A webes rendszer használata jelszóhoz kötött és jogszintekkel szabályozott, így a partneradatokhoz csak az férhet hozzá, akinek az 1. és 2. pont szerint a cégen belül joga van.
6. Exkluzív kollekciónk bemutatására és népszerűsítésére a www.interiart.hu és www.interiart.eu domaineken informatív weboldalt tartunk fenn. A weboldalon a teljes kollekciót tartó partnereink (jogi- vagy természetes személyek) elérhetőségei (cím, e-mail cím, telefonszám) nyilvánosan elérhetők az érdeklődők számára.
7. A termékeink, szolgáltatásaink bemutatását és népszerűsítését a www.facebook.com/interiart.hu oldalunkon is végezzük.
A fenti Facebook oldal látogatóira a Facebook adatvédelmi- és szolgáltatási feltételei irányadóak. A látogatók által közzétett személyes adatokat nem kezeljük. A Facebook oldalon feltett kérdés vagy hozzászólás nem minősül hivatalosan benyújtott panasznak. Jogellenes vagy sértő tartalom publikálása esetén az érintettet a tagok közül kérdés nélkül kizárhatjuk, a hozzászólást törölhetjük. A felhasználók által publikált, jogszabályokat sértő adattartalmakért, illetve a Facebook működéséből adódó hibákért üzemzavarokért felelősséget nem vállalunk.
8. Amennyiben termékeink kiszállítását nem üzletkötőnk végzi vagy termékünket nem személyesen veszi át, úgy postai- vagy futárszolgálati szolgáltatás igénybevételéhez bizonyos személyes adatokat átadunk a futárszolgálatnak. A személyes adatok köre nem lehet más, mint a szállítási cím, e-mail cím és a telefonszám. Szerződött postai- és futárszolgáltatók olyan közösségen belüli vállalatok, amelyek megfelelnek az Európai Uniós jogszabályoknak az adatvédelmet illetően is, így biztosított a személyes adatok védelme.
Nyilatkozunk, hogy adatfeldolgozás során nem végzünk profilalkotást, sem automatikus adatfeldolgozást, illetve döntéshozatalt a gyűjtött adatok alapján. Cégünk csak a jelen szabályzatban foglalt célokkal és szabályok szerint gyűjt személyes adatokat.
9. Adatainkat a kis- és középvállalkozások által elérhető és megfizethető, mai technológiák szerint kiváló eszközökkel tároljuk és védjük a véletlen vagy jogellenes megsemmisítés, elvesztés, megváltoztatás, jogosulatlan hozzáférés ellen. Informatikai rendszerünket vírus védelemmel és tűzfallal védjük. A cégünknél nyilvántartott személyes adatokat bizalmas adatként kezeljük, munkavállalóinknak azokra vonatkozóan titoktartási kötelezettsége van. A munkavállalók által elérhető személyes adatok köre jogosultsági szintekhez korlátozva van.
10. Adatvédelmi incidens, a kezelt adat/ok véletlen vagy jogellenes megsemmisítés, elvesztés, megváltoztatás, jogosulatlan hozzáférés történik. Ilyen lehet céges laptop, tablet vagy telefon elvesztése, béres papírok, forgalmi vagy egyéb kimutatások egyszerű kidobása, illetéktelen másolása, továbbítása, szerver vagy hálózat feltörése, vírustámadás.
Mindent meg kell tenni az incidensek megelőzése érdekében. A munkavállalók kötelesek jelenteni a cégvezetésnek, ha adatvédelmi incidenst, vagy bármilyen arra utaló eseményt észlelnek. Adatvédelmi incidenst vagy biztonsági gyengeségeket a cég központi telefonszámán vagy e-mail címen bárki jelezhet.
A jelentett biztonsági incidens bejelentését azonnal vizsgálni kezdjük az illetékes munkavállalók, partnercégek (pl. Informatikai szolgáltatásokat nyújtó szerződött vállalkozó) bevonásával. Megvizsgáljuk, hogy személyes adatok érintettek-e, ha igen a személyes adatok tulajdonosait értesítjük. A lehető legrövidebb határidővel megkezdjük a károk helyreállítását.
11. A fentiekben meghatározott érintetteknek joga van előzetesen tájékoztatást kapni a személyes adatainak kezeléséről. Az érintett írásban az office@szintetika.hu e-mailen vagy levélben kérhet tájékoztatást azzal kapcsolatosan, hogy mely személyes adatait kezeljük, ugyan ezen úton kérheti a személyes adatok törlését, aktualizálását vagy korlátozását is.
A rendeletben meghatározott jogokat és kötelezettségeket uniós vagy tagállami jogi intézkedések korlátozhatják a Rendelet 5. szakaszának 23. cikkében foglaltak szerint.
Érintettnek joga van a felügyeleti hatóságnál történő panasztételhez.
12. Az érintettek személyes adatainak kezelésével kapcsolatos kérelmek intézkedéseiről 1 hónapon belül tájékoztatjuk az érintettet. Az intézkedések bonyolultsága és számossága figyelembevételével az ügyintézés további 2 hónappal meghosszabbítható, amelyről az érintettet az egy hónapos határidőn belül tájékoztatjuk. Az intézkedéseket a Rendelet szabályozása szerint díjmentesen végezzük. Ha azonban a kérelem egyértelműen megalapozatlan vagy – különösen ismétlődő jellege miatt – túlzó, úgy az ügyintézést az okok részletezése mellett megtagadhatjuk vagy egyösszegű 10.000 Ft-os ügyintézési díjat számíthatunk fel.
Amennyiben a kérelmet benyújtó személy kilétével kapcsolatban kétségeink merülnek fel, úgy az érintett személyazonosságának megerősítéséhez további információk nyújtását kérhetjük.